Aktualności

ING Services Polska liderem wdrożenia ServiceNow

Co oznacza skrót SNUG, w jaki sposób łączy się to z platformą ServiceNow i gdzie w tym wszystkim ING Services Polska?

SNUG- ServiceNow User Group to nieformalna organizacja, która zrzesza klientów ServiceNow. Istnieje w każdym kraju, w którym wdrażane jest to narzędzie. Jej celem nie jest sprzedaż ServiceNow, czy też promowanie marki, a szeroko pojęta współpraca oraz wymiana wiedzy, doświadczeń i pomysłów między użytkownikami ServiceNow oraz klientami.

SNUG Polska powstało pod koniec 2015 roku, a jego liderem jest Mariusz Sosna, Zastępca Dyrektora jednego z departamentów w ING Services Polska. Pełni on funkcję ambasadora wspierającego organizację spotkań członków SNUG. Ostatnie takie spotkanie odbyło się 24 marca br. w hotelu Mariott w Warszawie. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele wielu dużych i znaczących przedsiębiorstw w Polsce. Łączna liczba uczestników wyniosła około 50 osób.
Celem tego typu spotkań jest przede wszystkim wymiana ciekawych doświadczeń użytkowników ServiceNow, by ulepszać funkcjonowanie tego narzędzia w obrębie swojej firmy.

W trakcie wydarzenia odbyło się kilka wystąpień poszczególnych firm. Wśród nich była również prezentacja ING Services Polska. Mariusz Sosna opowiedział członkom SNUG o wykorzystywanym w firmie narzędziu CMDB. W dużym skrócie, opowiedział o tym, jak stworzyć proces zarządzania danymi, aby podnieść dojrzałość narzędzi ITSM. Słuchacze dowiedzieli się m.in. tego czym jest CMDB, jakie są typy tego narzędzia, jak tworzyć relacje między danymi, skąd je pozyskać itp.

„Wydarzenie spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem, uczestnicy brali czynny udział w dyskusjach, praktycznie przez cały dzień. Atmosfera była naprawdę bardzo dobra. My, jako firma możemy wiele wyciągnąć z takich wydarzeń. W tej chwili na pewno możemy zastanowić się, jak wykorzystać ServiceNow w procesach Continuous Delivery oraz nad wdrażaniem modułów spoza obszaru Service Management.” – podsumowuje Mariusz Sosna, ING Services Polska.

Dzięki wdrożeniu pod koniec ubiegłego roku ServiceNow w ING Services Polska, firma jest postrzegana nie tylko jako użytkownik platformy ServiceNow, ale coraz bardziej jako ekspert w jej wdrażaniu i zarządzaniu. Tym bardziej cieszy fakt, że ambasadorem SNUG jest właśnie przedstawiciel ING Services Polska.

Powrót

Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach statystycznych oraz w celu dopasowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. W programie służącym do obsługi internetu możesz zmienić ustawienia dotyczące akceptowania plików cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji, wraz ze wskazówkami dotyczącymi zmiany ustawień, można znaleźć w Polityce cookies

Zamknij